Re: jaka drukarka ?

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 14:34:37 MET DST

A nie sądzisz, że drukarka LExmark-a z55se kosztuje 330 zeta - pewnie poza
W-wą jeszcze taniej.. Zastanów się nad tym modelem-duże tusze, ponadto
wczoraj przeglądałem posty zachodnie o drukarkach i dowiedziałem się, że
napełnianiu właśnie głowic do z55 i z65 (takie same głowice), to banalna
sprawa-patrz mój post dzisiejszy trochę niżej - "napełnianie głowic..". Z35
nie ma sensu brać, bo kiepsko drukuje i ma małe tusze. Co do Canona, to
jeśli będziesz ciągle drukował, to nie ma możliwości,żeby głowica szybko
padła, ale jeśli nie będziesz czasem drukował miesiąc, to jest już
problem...
pozdrawiam,
<WojtaS>

--