Odp: jaka drukarka ?

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 14:50:25 MET DST

Użytkownik Danonwoj <AAADanonwoj_at_konto.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7916s$4lb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> A nie sądzisz, że drukarka LExmark-a z55se kosztuje 330 zeta - pewnie poza
> W-wą jeszcze taniej.. Zastanów się nad tym modelem-duże tusze, ponadto
> wczoraj przeglądałem posty zachodnie o drukarkach i dowiedziałem się, że
> napełnianiu właśnie głowic do z55 i z65 (takie same głowice), to banalna
> sprawa-patrz mój post dzisiejszy trochę niżej - "napełnianie głowic..".
Z35
> nie ma sensu brać, bo kiepsko drukuje i ma małe tusze. Co do Canona, to
> jeśli będziesz ciągle drukował, to nie ma możliwości,żeby głowica szybko
> padła, ale jeśli nie będziesz czasem drukował miesiąc, to jest już
> problem...
> pozdrawiam,
> <WojtaS>
>

> canon tylko pozornie ma tanie jak to piszesz"kałamarze"
One są po prostu małe.
Ja Miałem niedawno jeszcze canona i generalnei byłem zadowolny ale
te małe pojemniczki mnie słabiły.
Teraz mam- I TOBIE POLECAM hp- HAWLET PACKARD, Teraz sa w
sprzedaży 3225 w cenie sklepowej około 230-250- Jakoś jest naprade
dobra, 1200x600 dpi- nic wiecej nie trzeba. Sam mam 656 rok temu
kostowąła 200zł - Ma duże baniaki, tankuje ją napełniaczkami- Jak wleje
sie 40 ml. to jest maaaaasa drukownaia- A taka strzykawa to koszt
40zł- Jeszcze lepiej jak sie kupi dwupak za 55 zł masz 80Ml tuszu, to 4
całe wielkie zbiorniki.