jaka drukarka ?

Autor: dawid_krosnik_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 12 Apr 2003 - 14:23:22 MET DST

Mam zamiar kupic drukarke za ok. 300zl do zastosowan domowych. Glownym
czynnikiem, ktory odegral role przy wyborze drukarki to cena eksploatacji. Po
prostu zalezy mi na sredniej jakosci druku, ale byleby byla ona w miare tania.
Po glowie chodza mi dwa modele: Lemxmark Z25/Z35 i jakas drukarka Canona.
Lexmarka wybralem, bo sa to jedne z najtanszych drukarek reprezentunjacych
przyzwoita jakosc druku (porownywalna do HP) a Canon, bo kalamarze sa do niego
bardzo tanie. Tutaj wystapil dylemat, bo slyszalem ze w zwiazku z tym ze
glowice w drukarkach Canon znajduja sie w sprzecie a nie w kalamarzu, potrafia
sie one czesto zatykac, co powoduje dodatkowe koszty przy naprawie. W Lexmarku
ten problem nie istnieje, bo jak glowice sie zatkaja to mozna kupic nowe. Lecz
kalamarze do Lexmarka sa o wiele drozsze w porownaniu z Canonem, wiec
eksploatacja jest duzo drozsza (a mi zalezy na jak najtanszej).
Jaki konkretny model i dlaczego byscie mi polecili?. Najbardziej zalezy mi na
jak najtanszej cenie wydruku, wiec prosze brac ten czynnik pod uwage w
pierwszej kolejnosci. Z gory dzieki za wszelkie rady.