Re: P4 i Atholny XP

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 14:35:02 MET DST

Użytkownik "drv" <rafal_at_vline.pl> napisał w wiadomości
> athlon xp 1700+ 0,13 przebija p4 1800
taaa ? w ktorym miejscu ? moege wiecej szczegolow ?

> co do krecenia to jest tak ze jeden idzie na wiecej drugi na mniej. ale
a ktory idzie na wiecej a ktory na mniej ?

> jezeli zjara sie athlon to jestes tylko 250 do tylu ale jak spalisz p4 to
> masz 700 w plecy :P
tyle ze p4 jest troche trudo spalic, ja np. notorycznie odpalam mojego bez
radiatora w ramach beep-testu, zrob cos
takiego z athlonem (odradzam !).
btw. ten 1700xp to jakie ma taktowanie ? 1533 czy jakos tak ? 11.5x133 to
trzeba mnoznikiem pomieszac, i na ile
toto idzie bez podnoszenia napiecia i na ile sie pozniej podgrzewa ?
chcialbym porownac do mojego p4 1.8.

P.T.