TEAC x52 a nagrywanie max x10 :-(

Autor: Jura (jurahasiok_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 20:01:58 MET DST

Hm, pewnie wyda wam sie lamerskie. Dostałem w prezenicie
CDRW TEAC x52.mam win 98 SE (fully updated).
Zainstalowałem NERO 5.5.10.7, Wrzuciłem APIX.VXD (4.00.952 )
a ten upraty hardware nie chce nagrywac z predkoscia wyzsza niz 10x
(tzn moge wybrac sobie jaka chcę ale i tak widze ze nagrywa max x10).
nagrywam głownie audio wiec i tak jest to wystarczająco ale chciałbym miec
możliwość
nagrywania szybciej skoro już dostałem takiego sprzęta.
Wielkie PLISSS o pomoc

--
Jura
DO NOT use the "Reply to" option in your mail client.