Re: TEAC x52 a nagrywanie max x10 :-(

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bezspamu_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 20:48:51 MET DST

Jura wrote:
> Hm, pewnie wyda wam sie lamerskie. Dostałem w prezenicie
> CDRW TEAC x52.mam win 98 SE (fully updated).
> Zainstalowałem NERO 5.5.10.7, Wrzuciłem APIX.VXD (4.00.952 )
> a ten upraty hardware nie chce nagrywac z predkoscia wyzsza niz 10x
> (tzn moge wybrac sobie jaka chcę ale i tak widze ze nagrywa max x10).
> nagrywam głownie audio wiec i tak jest to wystarczająco ale
> chciałbym miec możliwość
> nagrywania szybciej skoro już dostałem takiego sprzęta.
> Wielkie PLISSS o pomoc

Widzę kilka rozwiązań:

1. NERO 5.5.10.20 - może ten numerek wyżej coś da...

2. Zmiana rodzaju nośnika - nic nie napisałeś na jakich płytkach
nagrywasz...

3. Zmiana BIOSu nagrywarki na nowszy...

4. Użycie narzędzia TEAC CD-W540E Tuning tool - wynalazek przeznaczony
akurat dla x40 - może znajdziesz też wersję do x52...

<cytat>

The CD-W540E can write data at a maximum speed of 40X for the CD-R media and
at a maximum speed of 12X for the Hi-Speed CD-RW media. The drive
incorporates an Intelligent Speed Control function that allows stable write
quality at all times.
With this, write speed can be automatically adjusted for some of the media
whose writing strategy has not been registered in the drive firmware or the
media in which sufficient write quality cannot be obtained with write made
at the maximum speed.

</cytat>

_______
Pszczelarz