Re: druk szarosci czarnym tuszem

Autor: Robo S. (nelah_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 19:45:22 MET DST

Użytkownik kedar napisał:
> i tu jest wlasnie problem, czy tak opcja jest przewidziana w sterownikach (spotkalem sie z opinia
> ze niektore drukuja tylko tekst/czcionki maja niby drukowac czarnym, sprecyzuje: chodzi mi o
> canona i550 czy ma taka opcje w sterach), a co do "niektore drukarki" to mam wrazenie ze jednak
> wiekszoc drukuje kolorami, i ze jest to ustawienie defaultowe

   Niestety nie wiem jak to wyglada w canonie, ale posiadam HP 940 i
starego epsona 760.W epsonie sprawa jest prosta: zaznaczamy w zakladce
"INK" kolor "black" i drukuje uzywajac tylko czarnej farby.W HP jest
mala podpucha: zaznaczamy "Druk w skali szarosci" i domyslnie jest
wybrana "Wysoka jakosc".To ustawienie drukuje uzywajac kolorowego
kartridza, ale wystarczy wybrac "Tylko w czerni" i mamy to o co nam
chodzi.Jakosc jest oczywiscie gorsza niz w "Wysoka jakosc", ale za to
bez niebieskiej dominanty...
   Pozdrawiam,
   R.S.