Re: ECS K7vza i problem

Autor: Glom (glom_at_tlen.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 22:33:27 MET DST

Ha zdaje się że znalazłem rozwiązanie, co prawda oczywiste, ale ... Via
4in1 - każdy powie że to jest oczywiste, a tu wcale nie. Przy normalnej
instalacji sterownik Ide pozostaje bez zmian czyli gówniany Microsoftu...
Dopiero gdy wymuszić na nim instalację sterownika zdaje się być OK. Wiem
wiem, ale skoro ktoś robi instalatora do sterowników Via spodziewałęm się,
że załadujasie automatycznie... a tu dalej trzeba ręcznie. Przekopiowałem
już tam i z powtotem ok 50 GB i jakoś działa :) Teraz już wiem dlaczego pod
linuxem nie miałem problemów :).
Pozdrawiam
Glom
PS. ECS nie jest taki zły - tani :), jako tako wydajny, można wsadzić nowego
Athlona XP - jednym słowem OK.