Re: ECS K7vza i problem

Autor: Jurek Gajewski (jurget_at_o2.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:52:09 MET DST

czesto sa problemy z kontrolerami na tych plytach, one sa tanie... i to ich
jedyna chyba zaleta. jak sie zaczyna podpinac dodatkowe urzadzenia to sie
pierdzieli... ja mialem problemy z DVD Neca... a pozniej z ZIPem Neca...
teraz mam ASUSIKA P4T533C i winXP nawet 1 raz mi sie nie zawiesil od 3
miesiecy

pozdrawiam
JG