Re: GeForce4 MX440

Autor: Slaff (slaff_at_2com.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 23:01:10 MET DST

Kup Win Fasta

np 170 - (leadtek) - mam i używam - kabel do telewizora ma ponad 8 metrów
SVHS - obraz kryształ, brak problemów z brakiem napisów na TV podczas
odtwarzania

kumpel ma 650 GoldenSample - Gainwarda - ale wyjście TV jest w nim
zdecydowanie gorsze. (to inna karta) ale mam wielu znajomych z Leadtekami -
obraz jest super.

Moja wersja to VIVO - ale jeśli nie będziesz używał to weź tylko z TVOUT -
szkoda pieniędzy.

hihi (za to Gainward pięknie wygląda - te wszystkie radiatorki na
pamięciach - ale co z tego...)