Re: GeForce4 MX440

Autor: Anubis (anubis_USUN_ANTY_SPAM__at_tnet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 21:28:31 MET DST

Widzę, że każdy ma odmienne zdanie.
Karta Winfast GeForce4 MX440 kosztuje w wersji pełnej 354 zł a w wersji
SE 259 zł.
Trochę za drogo jak za pełną wersję :-(
Chyba zdecyduję się na GF4 MX440 w wersji SE.
Czy zauważę aż tak dużą różnicę w szybkości działania pomiędzy wersją
pełną a SE?
Czy zauważę różnicę w jakości obrazu?
Wytłumaczcie mi jeszcze jedną rzecz:
z tego co się dowiedziałem, wyjścia TV-out są robione na układach firm:
Chrontel, Conexant, Philips, ??? Brooktree
We właściwościch karty powinno wyświetlać jaki jest typ kodera TV
np. Chrontel 7007.
Sprawdzałem u kumpla na jakimś GF4 MX440 i pisze
TYP KODERA: wewn. NV17 (MV)
i nie za bardzo wiem co to za układ?
Czy w kartach GF4 MX440(SE) używa się programów np. TV Tool, TV Control
Center 2000?

Czy te Chrontele, Conexanty itp. odnoszą się tylko do wersji GF2 MX400 a
GF4 MX440 robione są na innym chipsecie?
Czy przy zakupie mam się czymś kierować?

Zapomniałem dodać, że karta ma być do BX-owej płyty na AGPx2 i procka
Cel400.
Czyli karta AGPx8 chyba odpada?

Mam do wyboru również karty innych firm.
Moglibyście podać w jakiej kolejności byście kupili - która firma jest
lepsza:

I.
karty GF4 MX440 SE:
(nie wiem ale czy GF4 SE są robione na szynie 128-bit?)

Prolink - 230-239 zł - (ponoć dobry obraz na monitorze i TV) kilka osób
mi polecało zamiast Gainwarda!
Dream - 245 zł
Xpower - 230 zł
Winfast - 259 zł
MicroStar - 245 zł

II.
i z pełnych wersji GF4 MX440:
Gainward - 320 zł
Leadtek - 354 zł (trochę drogo)

III.
oraz ewentualnie z Radeonów:

Sapphire Radeon 7500 - 281 zł
Mint Radeon 7500 - 296 zł

Sapphire Radeon 9000 - 329-377 zł (różne wersje)
HIS Excalibur Radeon 9000 - 350 zł
Mint Radeon 9000 - 357 zł

To by było na tyle...

Dziękuję!