GeForce4 MX440

Autor: Anubis (anubis_USUN_ANTY_SPAM__at_tnet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 21:49:35 MET DST

Cześć

Którą z kart graficznych wybrać?
Zastanawiałem się nad Radeonem 9000 i GeForcem4 MX440.
Nie jestem zapalonym graczem (aczkolwiek od czasu do czasu lubię w coś
zagrać) więc wyniki 3D Marka mnie nie kręcą :-) i nie potrzebuję karty
"full wypas" :-))
Już byłem zdecydowany na R9000 ale po prześledzeniu postów na grupie
pl.comp.pecet oraz pl.rec.gry.komputerowe.sprzet wnioskuję, że Radeony
są problemowymi kartami a ja nie jestem zwolennikiem łatania gier
patchami, zgrywania poprawek i reinstalacji sterowników aby zagrać w
byle grę.
No i nie wiem czy ktoś przekona mnie do R9000?
Tak więc mój wybór padł na kartę GeForce4 MX440 TV-out.
Jakiej firmy kartę moglibyście polecić?
Ja myślałem o kupnie Gainwarda a kumpel doradza mi Prolinka.
Ważna jest jakość grafiki na monitorze jak i telewizorze (brak zakłóceń,
pasów). Czy da się usunąć występującą w tych kartach czarną ramkę?
Cena tego Gainwarda to 320 zł.

Dziękuję!

Anubis