Re: CTX PR 711FL

Autor: Gregor (grzsokol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 22:54:30 MET DST

Uważaj jak będziesz kupować. Mój ma np. 1/3 część obrazu po prawej stronie
jaśniejsze, widać to na ciemnym tle, przy oglądaniu filmów. Poza tym firma
serwisująca jest beznadziejna - jak wysłałem monitor do nich z tą wadą to
jedyne co zrobili to odciski palców na ekranie. Rozmawiałem z kierownikiem
tej firmy żeby mi wymienili monitor, miał zadzwonić rok temu, ale chyba
zapomniał...
A ostatnio zauważyłem drganie obrazu w prawym górnym rogu.
Do plusów zaliczam płaski kineskop, wyraźny obraz, wysoka częstotliwość
odświeżania i gdyby nie serwis..