Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:18:47 MET DST

On Wed, 09 Apr 2003 12:50:06 +0200, Tomasz wrote:

> Krecisz z tym trzymaniem sie zastosowan serwerowych.

Człowieku, *to jest procesor do serwerów*. Tylko do serwerów. JA KRĘCĘ
?????

> Nawet jak zeszlismy na procki nowej generacji to caly czas trzymalem sie
> zastosowan odpowiadajacych temu watkowi jak i jedynych , ktore moga
> zainteresowac mnie i 99.9% czytajacych to. Zauwazyles , ze ocenialem
> wszystko pod tym katem, ale musiales wciskac wszedzie zastosowania
> serwerowe.

cyt.
"ithanium tylko cieniem hamera."

Wytknąłem Ci Twój podstawowy błąd rzeczowy. To nie jest procesor do
zastosowań domowych. To jest procesor do serwerów. Po cholerę go
wpakowałeś do dyskusji. Po cholerę porównujesz go z 32-bitwocami. Po
cholerę chcesz na nim uruchamiać 5 kopii Quake'a ?

> Dlatego albo skonczmy ta dyskusje, albo oceniajmy oba procki z pozycji
> przecietnego uzytkownika.

Nie ma co oceniać. Dla "przeciętnego użytkownika" nia ma Itanium, tak
jak nie ma ULTRA SPARC, PA-RISC, czy choćby Alpha.

Masz rację - czas kończyć.

> Zastosowania serwerowe mnie nie interesuja. Jesli bedziesz kontynuowal
> ten watek pod tym katem, to wybacz ale nie bede kibicowl.

chyba się zapłaczę :)
EOT
pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!