Re: Jaki wybrac CDROM (dziwne wymagania) ???

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:14:30 MET DST

Dnia 08.04.2003 20:27 , Szymon Osiecki powiedział:

> No i...? Patrzyłeś chociaż w oznaczenia tych napędów? Bo ja sprawdzałem
> osobiście z najnowszym CD-Bremse i:

Właśnie niedawne doświadczenie skłoniło mnie do odpisania...

> LG 52x - da się ustawić 8x CLV, ...

Wymienianie poszczególnych napędów "na nie" nie potwierdza Twojej tezy z
poprzedniego postu.
Natomiast jeden przykład "na tak" ją obala:
LITEON LTN525 - obecnie w sprzedaży - kilka dni temu taki właśnie
montowałem i z CD Bremse spowalnianie działało. Z NDS nie sprawdzałem,
bo człowiek nie miał nagrywarki to i tego programu nie znał.

> Pisałem o najpopularniejszych u nas napędach *CD-ROM*, bo takie było
> pytanie. Wiem doskonale, że można spowolnić wymienione na stronie, którą
podałeś napędy DVD LG, czy nagrywarki LiteOn'a (sam taką posiadam).

Cytuję pytanie:
"Jakie dostepne CD-ROMy nie maja mozliwosci spowolnienia odczytu? ".
O nagrywarkach czy DVD nie było mowy ale gdyby była, Twoje stwierdzenie
byłoby jeszcze bardziej błędne.

Podsumowałbym tak:
Ponieważ, jak widać, na rynku jest tak, że np nazwa handlowa "LiteON
52x" może oznaczać różne f-w lub wręcz różne urządzenia, najlepiej
upewnić się co do konkretnego egzemplarza. Jeżeli sklep nie daje takiego
zapewnienia, należy zastrzec wymianę.

S.