Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:50:06 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:
> Ty to kwestionujesz, ciągle pisząc o zastosowaniach domowych.

Krecisz z tym trzymaniem sie zastosowan serwerowych. Przypomnij sobie
temat tego topiku.
Nawet jak zeszlismy na procki nowej generacji to caly czas trzymalem sie
  zastosowan odpowiadajacych temu watkowi jak i jedynych , ktore moga
zainteresowac mnie i 99.9% czytajacych to. Zauwazyles , ze ocenialem
wszystko pod tym katem, ale musiales wciskac wszedzie zastosowania
serwerowe.
Jesli kupilbym hamera to do kompa w domu, a nie serwera.
Jego jedynym konkurentem jest proc intela nie nadajacy sie do domu - ale
  jest jedyny. Nie uwazam , ze z tego powodu powinienem oceniac go lepiej.
Dlatego albo skonczmy ta dyskusje, albo oceniajmy oba procki z pozycji
przecietnego uzytkownika.

Zastosowania serwerowe mnie nie interesuja. Jesli bedziesz kontynuowal
ten watek pod tym katem, to wybacz ale nie bede kibicowl.

pozdrawiam

Tom