Re: collin 2 i DivX płynnie na P II 233 MHz

Autor: prej_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:29:45 MET DST

> POzbieralem w domu rozne sprzety do "kupy" i wyszedl mi zestaw:
> Płyta : Asus P2B-S
> Procek: P II 233 podkrecony do 250 MHz
> Pamiec: 3 x 128 MB = 393 MB (tyle wykrywa)
> Dysk: Segate 9.1 GB UW SCSI
> Grafika: GF2 mx 200 32 MB
> Muzyczna: SB 128
> OS: Win2000 SP2, Linux Mandrake 9.1 z KDE
> Testy: Collin 2 , Quake 3 , filmy DivX na win, korzystanie z neta pod Linuxem
>
> Trudno w to uwierzyc ale wszystkie ww gry dzialaja plynnie , bez jakichkolwiek
> zaciec, wczesniej mialem AMD Duron /256 ram / GF2 i sie przycinalo, na Cel 1
> [...]

Witam,

Ja takze sie przekonalem, ze stary sprzet nie musi sie od razu nadawac na zlom.

Moja konfiguracja:
Celeron 400 @ 500
Shuttle 681
192 mb ram
GF2 mx 32 mb
HD Fujitsu 20 gb
Win 98 SE

Bylem zaskoczony, gdy uruchomilem Return to Castle Wolfenstein lub Hitman 2 i
okazalo sie, ze mozna w te gry dosc swobodnie grac. Divx'y tez nie stanowia
problemu.
Mam zamiar zmienic plyte + procek na jakiegos PIII (cos z przedzialu 500 - 700
mhz), reszte zostawie tak jak jest, ewentualnie kupie nowa grafike (jakiegos
GF2 GTS, Pro lub Ultra).
Okazuje sie, ze stary sprzet, jesli jest dobrze skonfigurowany i zadbany, moze
pociagnac niejedna z nowszych gier.

Pozdrawiam

MP