Nec FE791SB i pionowe pasy ...

Autor: merc_s_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:21:15 MET DST

Witam
Mam pytanie do posiadaczy NEC'a FE 791SB, chodzi mi oto ze dwa poziome pasy
ktore ma,
to jest oczywiste bo tak ma miec, ale ma rowniez 7 pasow pionowych ktore
przecinaja ten dolni poziomy a z gornym poziomym sie nie dotykaja.
Odleglosc miedzy tymi pasami jest rozna.
Nie wiem czy tak ma byc czy to jakas wada.
Oprocz tego na krawedziach z lewej i prawej strony obraz jest nieco
przymglony/rozmazany, na srodku jest idealny.
Probowalem juz krecic pokretlami z lewej strony monitora ale nic to nie
pomoglo, tzn. gdy kraje byly ostre to znow srodek rozmazany :(.
Nie wiem czy jest sens go reklamowac???

Karte graf. mam Radeona 9100 PowerColor 128mb.

Pozdrawiam
Axel