Re: czy bedzie dobrze dzialac????

Autor: Kuba (kubusb_at_o2.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:23:00 MET DST

> to bardzo pilna sprawa i dlatego zadalismy z Kuba to pytanie
> zestaw jest juz wybrany ale chcielismy sie upewnic czy elementy nie beda
sie
> ze saba "gryzly"
>
> TomciO
dokladnie tak... ze intel to postanowione (komputer ma sluzyc do zastosowan
CAD, wiec zalezy glownie na stabilnosci systemu a nie na kreceniu go pod
niebiosa), tylko pytanie czy to jest rozwojowy zestaw (wymiana proc) i czy
bedzie dobrze dzialal... co do wyboru czego innego to w zasadzie tylko plyty
glownej (np. Asus) choc wydaje mi sie ze abit robi w miare solidne plyty....
reasumujac glowne pytanie brzmialo CZY BEDZIE DOBRZE DZIALAC ???
Pozdr, K.