Re: zabezpieczenie proca przed zjaraniem - autotest :)

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:27:13 MET DST

MR wrote:

> Ps. Chyba coś w obecnych płytach poprawiono bo czytałem na "tomshardware",
> że
> w niektórych płytach ten cały shutdown to pic na wodę fotomontaż bo maks.
> zmiana
> temp. jaką jest w staie wychwycić układ to 1stopnień na sekundę. Podobno
> później to
> poprawiono. Dzisiaj stwierdziłem, że to prawda.

Nie stwierdziles.

Przed poprawka autodetekcja dzialala z opoznieniem okolo 2 sekund.
Bylo to za malo bo procek bez kontaktu z radiatorem palil sie juz w
ciagu pierwszej sekundy.
W twoim przypadku kontakt z radiatirem byl czesciowy. Sam piszesz, ze
wylaczenie po okolo 5s. Po takim czasie to stary system tez zadzialalby. :)
A nowy ma niby dzialac w ciagu kilkudziesiecu milisekund.
(Choc moze temp narastala nieliniowo?)

Tom