Re: czy bedzie dobrze dzialac????

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:33:19 MET DST

Kuba <kubusb_at_o2.pl> wrote:
> dokladnie tak... ze intel to postanowione (komputer ma sluzyc do zastosowan
> CAD, wiec zalezy glownie na stabilnosci systemu a nie na kreceniu go pod
> niebiosa),

toscie tym bardziej rewelacyjnie wybrali celerona z jego 128k cache.
takoz jego ekhem niezrownane fpu, bo pewnie wszystkie cady to na sse2 jada
:P

> tylko pytanie czy to jest rozwojowy zestaw (wymiana proc) i czy
> bedzie dobrze dzialal...

jesli ktos bierze pod uwage wymiane procka, to i tak bedzie sie kiedys
musial liczyc z wiekszymi kosztami - tak wiec imho wybor tutaj celerona
(wiem, wiem, postanowione, ale pogledzic mozna) jest srednia oszczednoscia.
pozniej i tak sie okaze, ze nowe procesory beda wymagaly mocniejszego
zasilania, zmieni sie fsb etc. etc.

pozdrawiam,
shadow