Re: Zwiecha przy bootowaniu - straciłem koncepcje

Autor: oBiAd (okidawa1_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:23:59 MET DST

>na szczecie wszystko juz sie konczy - ostatnio zlozylem nowego kompa, czekam
>jeszcze tylko na karte graficzna i wentylator :)
>
>Pozdro
>GB

No to masz fajnie - komp, o którym pisałem skladałem niedawno znajomym
i miałem się nim po znajomości opiekować (pewnie nie będą tak szybko
wymieniać go jak Ty :) ), a tu taka porażka, ale napisałem do Supportu
MSI - ciekawe jak oni traktują klienta :)

jak coś się wyjaśni skrobnę na grupę o efektach

pozdro
oBiAd