Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:39:37 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6uc3p$kkj$1_at_news.onet.pl...

> Swiete slowa panowie. Ja tez padlem ofiara "uposledzonego" IBM'a.
Wymienilem
> go na Barracude, bo caly swiat na ich punkcie oszalal. Jednoczenie kupilem
> tez Maxtora, bo super wydajny, itp., itp. A z danych, ktore uslyszalem,
> wynika, ze procentowo wszystkie dyski padaja w tym samym stopniu. Roznica
> taka, ze niektorych dyskow sprzedaje sie X razy wiecej od pozostalych,
stad
> tez wiecej padnietych napedow. A teraz podobno najnowsza seria Maxtor
> Diamond Max 9 sie sypie. Dlaczego? Moze znowu sprzedaje sie ich
najwiecej...

no właśnie
ludzie uważają, że baracudy się sypią i kupują maxtory
dlatego caraz więcej użytkowników tych dysków i dlatego więcej takich
przypadków
pozdr
Marcin