Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 15:44:22 MET DST

Sniper wrote:
> Swiete slowa panowie. Ja tez padlem ofiara "uposledzonego" IBM'a.
> Wymienilem go na Barracude, bo caly swiat na ich punkcie oszalal. [...]

To, że im więcej danego typu sprzętu w użyciu, tym więcej
(proporcjonalnie) hałasu o usterki to jedna rzecz, a to że trafić na
IBM DTLA, który by pożył z 10000h pracy jest trudno to druga. A że przy
okazji tłum ludzi zaczął narzekać na IBM nie próbując nawet wnikać w
numerek modelu to następna :-)

--
Pozdrówka,
        Artur