Re: firma ECS

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:49:57 MET DST

> Ale nie uważasz, że statystycznie ludzie-maniacy
komputerowi wolą kupić
> AMD-eki i je przetaktowywać niż kupić INTEL-a?? A tacy
ludzie są bardzo
> skrupulatni i jedno zawieszenie kompa powoduje
chorobę-stąd pytania o
> amdeki... Użytkownicy Intela (nie mówię, że wszyscy) nie
interesują się
> takimi bzdurami-ważne jest żeby chodził....

Nie zastsnawiałem się...
Mam od momentu sprzedania Amisi intela i czasem ślędzę z
zainteresowaniem [poczynania AMD, ale jak
zmieniać/modernizuję sprzęt przeważnie i tak biorę intela.
Cenię się spokój i pewność. Jedno zawieszenie kompa otrafi
zepsuć nastrój na tydzień, więc wolę Intela. Podobnie z
płytą.... wolę dać troszkę więcej ale mieć wypas Asusa, niż
podobny wypas MSI czy GB.
AMD i tanie płyty zawsze kojarzą mi się z walką... a ja po
prostu chcę pracować na kompie cokolwiek to znaczy!

--
[> MAK <]