Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 13:34:17 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" napisał:

> cos w tym jest - najpierw padaly IBMy - wszyscy
> polecali super trwale baracudy - teraz baracudy
> maja opinie 'padajacych nagminnie':) co bedzie
> nastepne?

Swiete slowa panowie. Ja tez padlem ofiara "uposledzonego" IBM'a. Wymienilem
go na Barracude, bo caly swiat na ich punkcie oszalal. Jednoczenie kupilem
tez Maxtora, bo super wydajny, itp., itp. A z danych, ktore uslyszalem,
wynika, ze procentowo wszystkie dyski padaja w tym samym stopniu. Roznica
taka, ze niektorych dyskow sprzedaje sie X razy wiecej od pozostalych, stad
tez wiecej padnietych napedow. A teraz podobno najnowsza seria Maxtor
Diamond Max 9 sie sypie. Dlaczego? Moze znowu sprzedaje sie ich najwiecej...

Pozdrawiam,
Sniper