Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:32:46 MET DST

Zajek napisał(a):

> Dodam, ze chce kupic HDD po pierwsze cichy a po drugie szybki,

Barracuda 7200.7, niestety tylko 1 rok gwarancji

> a moze odwrotnie, juz sam nie wiem co wazniejsze. Na pewno 7200 rpm

Caviar JB/BB (chyba nie wyznaję się na tych dyskach). Chyba szybszy od tej
Barracudy (nie widziałem bezpośrednich testów), dodatkowy plus za 3 lata
gwarancji.

> i dobrze by bylo >ATA133.

Od ATA133 to szybsze jest jedynie SATA150, a z dostaniem dysków, a w
szczególności przelotek do zasilania dysków SATA mogą być problemy :-(.
Nie daj się nabrać na szybkość interferjsu, to tylko chwyt marketingowy,
ATA100 jest w zupełności wystarczające.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl