Re: Jak zmniejszyć prędkość CD?

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:25:55 MET DST

Chichotek napisał(a):

> Z ciekawosci spytam, po co Ci mniejsza predkosc?

Ehh jak ci młodzi niewiele o życiu wiedzą ;-)))
Np. do odtwarzania DivXów. Oglądanie filmu przy wyjącym CD-ROMie jest
średnio przyjemne, to samo dotyczy grania w gry, które potrzebują jedynie
obecności płyty w napędzie i mimo, że nic z niej nie doczytują potrafią
godzinami trzymać płytę rozpędzoną do kilkunastu tysięcy RPM (mówimy o
napędach 52x). Ja swój napęd 40x spowolniłem do 24x dwa miesiące temu i
jakoś nie nadarzyła mi się okazja, żeby przełączyć to z powrotem na 40x,
powiem więcej - żałuję, że nie mogę spowolnić go jeszcze bardziej.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl