Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:36:19 MET DST

> nie wiatraka, płyty i procesora. Dziękuję postoję, wole zapłacić ciut
więcej
> i spać spokojnie, bo komputer u mnie nie był wyłączony od roku w ogóle.
Jesli TWOIM zdaniem 400 zł to ciut więcej to JA wolę postać bo za różnice
można kupic pobne amd
nawet jak sie spali.
> Wracam więc do pierwszej jak się okazał słusznej opinii. AMD to gówno, jak

Wielu ludzi używa i nie narzeka.
To co napisze pewnie nie jest zgodne z twoją ideologia bo przecież TY jako
posiadacz
produktu intela brzydzisz się tym ale każdy ma swoje typy. Kupiłem sobie
Athlona XP za cenę mniejszą
niż najtańszy Intel czyli Celek 1,7. Procesor podkrecił się do 1933 mhz. I
nie potrzebowałem kombinowac z
jakimś super wiatrakami czy chłodzeniem wodnym. Chodzi wszystko stabilinie
już od miesiąca. Podsumowując -
znajdź mi procesor Intela który za te pieniądze da taką wydajność to wtedy
możemy pogadać.
PS.
Radiator zdejmowałem wielkrotnie i procesor jest w idealnym stanie.
PS2.
Ten filmik to można porównac do próby wrzucenia wstecznego podczas jazdy z
szybkością
100 km/h do przodu. Oczywiscie może w niektórych autach skrzynia by
przeżyła, w większości
jednak nie. Ale niech mi ktoś powie kto SPECJALNIE WRZUCA WSTECZNY ??? w
Czasie jazdy do przodu ????