Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:07:09 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w wiadomości
> Jaaaaaa pieeeee(...)
> Już myślałem że ten temat mamy za sobą, ale widzę że nadal są oszołomy
które
> nie widzą różnicy między awarią wiatraka, a zdjęciem RADIATORA z
> procesora w trakcie pracy. Tragedia :(
To ja przyjadę do Ciebie, odkręcimy z radiatora wiatrak i włączysz go na
godziną (u mnie Pentium z walniętym wiatrakiem cały dzień chodził), jak się
nic prochowi i płycie nie stanie to wezmę Athlona i o zmianie swego zdania
powiadomię. A tak wybacz nie będę ryzykował. Co zmusisz mnie żebym używał
AMD?? Polska to wolny kraj i będę używał takiego sprzętu na jaki mam ochotę,
a przy okazji będę wygłaszał swoje poglądy na ten temat (może i nie słuszne
ale oparte konkretami). Jak zrobisz to o czym piszę to też uznam, iż Twoja
opinia poparta jest konkretnym dowodem.
Pozdrawiam

--
  motto