Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_nixz.net.anti-spam-remove-to-end.com)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 22:06:40 MET DST

> To ja przyjadę do Ciebie, odkręcimy z radiatora wiatrak i włączysz go
> na godziną (u mnie Pentium z walniętym wiatrakiem cały dzień
> chodził), jak się nic prochowi i płycie nie stanie to wezmę Athlona i

Synus pie*** jak potluczony. Od modelu Athlon XP AMD wmontowal w CPU
szybki czujnik temperatury 9diode termiczna). Tylko od producenta plyty
zalezy czy go uzyje czy nie. Zapraszam do siebie na testy mozesz sobie
zdejmowac wiatraki/radiatory do woli (Asus A7V333 lub A7V333-X do
wyboru). Testy ze zdejmowaniem wiatraka sam przeprowadzalem wielokrotnie
(XP 2000+ - 662) i nic zlego sie nie stalo... tak wiec nie podniecaj sie
byle czym...

Przyznaje iz pomysl Intela jest lepszy gdyz nie wymaga wspolpracy
producenta plyty, ale pamietajmy o bugu w pierwszych P4 powodujacym iz
po chwili od wlaczenia ich predkosc byla znacznie redukowana ;-))))

> o zmianie swego zdania powiadomię. A tak wybacz nie będę ryzykował.
> Co zmusisz mnie żebym używał AMD?? Polska to wolny kraj i będę używał
> takiego sprzętu na jaki mam ochotę, a przy okazji będę wygłaszał
> swoje poglądy na ten temat (może i nie słuszne ale oparte
> konkretami). Jak zrobisz to o czym piszę to też uznam, iż Twoja
> opinia poparta jest konkretnym dowodem.

Jeeeeezzzz... mozesz sobie nawet nawet zaaplikowac i8086 (orginal
intel), i wisi wo wiekszosci grupowiczow kalafiorem, tylko nie sadz na
grupie takich smutow jak nie wiesz o czym piszesz ;-)))) I nie ogladaj
filmikow z netu przekraczajacych twoje zdolnosci percepcji ;-)))) Moze
dla rownowagi "Rocco Invades Poland"???

--
pozdrawiam
      Mikołaj