Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 01:03:11 MET DST

Dnia 06 kwi 2003, "motto" <motto77.nospam_at_op.pl> zapodal(a):

> Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w
> wiadomości news:slrn.pl.b90tv8.1qs.ak_at_AndrzejKaczmarek...

> To ja przyjadę do Ciebie, odkręcimy z radiatora wiatrak i włączysz go
> na godziną (u mnie Pentium z walniętym wiatrakiem cały dzień
> chodził), jak się nic prochowi i płycie nie stanie to wezmę Athlona i
> o zmianie swego zdania powiadomię.

Dobra. Wpadaj. Tylko sie wczesniej umow;) Odkrecac nie bede bo trzeba by
radiator zdejmowac a nie chce mi sie (intel ma lepiej rozwiazane - tu
mozna go pochwalic, ale IMHO nie warte swojej ceny - radiator zdejmuje sie
ze 4 razy w ciagu zycia procka, a wiekszosc ludzi nie robi tego wcale),
wystrczy jak odlaczymy od niego napiecie? Prockowi nic nie bedzie komp sie
co najwyzej zwiesi - juz pisalem, chodzil kilkanascie minut i polecial nie
chlodzony zasilacz a nie proc. Mysle, ze po kilkunastu minutach osiagnal
rownowage termiczna i wiecej by sie nie nagrzal, a on sie nawet nie
zrestartowal. Zawsze mozna wlaczyc wylaczanie kompa np przy np 75
stopniach. To ze nie zadzialalo bez radiatora wynika z tego ze momentalnie
sie nagrzal. Jak myslisz jak bedzie mial radiator to nagrzeje sie do 75
stopni w pol sekundy? I co kupujesz AMD?

> A tak wybacz nie będę ryzykował.
> Co zmusisz mnie żebym używał AMD?? Polska to wolny kraj i będę używał
> takiego sprzętu na jaki mam ochotę,

Oczywiscie.

> a przy okazji będę wygłaszał
> swoje poglądy na ten temat (może i nie słuszne ale oparte
> konkretami).

Skoro sa niesluszne, to nie dziw sie, ze probuja cie wyprowadzic z bledu.
A co do konkretow to jest on taki, ze palil sie athlon bez radiatora, a
nie bez wiatraczka, sprobuj zrozumiec roznice.

> Jak zrobisz to o czym piszę to też uznam, iż Twoja
> opinia poparta jest konkretnym dowodem.

Niestety nie nagralem tego:(

Pozdr.

--