do posiadaczy HDD WD JB

Autor: Marcin Granat (marci_at_poczta.onet.[nospam)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:28:10 MET DST

Zakupiłem ostatnio w/w dysk o poj. 80GB. W pierwszej chwili byłem z niego
naprawdę zadowolony, sporo cichszy no i szyyyyybszy od poprzedniego, ale po
tygodniu użytkowania zaczął dość głośno chodzić tzn. nie podczas
odczytu/zapisu ale chyba silniczek. Objawia się to dość wysokim
nieprzyjemnym gwizdem przez pierwszą godzinę a potem cichnie. Soft ze strony
WD pokazuje że wszystko gra, ale mnie to trochę denerwuje, czy jest to
podstawa do wymiany dysku w ramach gwarancji, i czy ma ktoś taki problem ze
swoim?

pozdro