Re: do posiadaczy HDD WD JB

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 08:17:45 MET DST

"Marcin Granat" <marci_at_poczta.onet.[nospam].pl> wrote...

> Zakupiłem ostatnio w/w dysk o poj. 80GB. W pierwszej chwili byłem z
niego
> naprawdę zadowolony, sporo cichszy no i szyyyyybszy od poprzedniego,
ale po
> tygodniu użytkowania zaczął dość głośno chodzić tzn. nie podczas
> odczytu/zapisu ale chyba silniczek. [...]

Dokładnie od tygodnia używam WD400JB i naszczęście - odpukać na
przyszłość ;) - nie zauważyłem głośniejszej pracy. Kiedy nic nie
czyta/zapisuje w ogólę go nie słyszę, choć wentylatory też mam
stosunkowo ciche, jeśli chodzi o prace głowic, no to wiadomo, że WD pod
tym względem do cichych nie należą, ale jego wydajność... miodzio ;)

Luc