Intel mu440ex - problem z biosem

Autor: Sastian (sastian_at_op.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:24:51 MET DST

Drodzy grupowicze,

Mam nadzieje, ze ktos z Was bedzie w stanie mi pomoc.
Kupilem wlasnie procesor Pentium II 400MHz i w instrukcji plyty doczytalem
sie, ze aby zmienic szybkosc jego taktowania powinienem zworka na plycie
ustawic tryb konfiguracji biosu, a wtedy pojawi mi sie dodatkowe menu pt.
"Processor speed".
Problem w tym, ze mimo przestawienia zworki menu takie sie nie pojawia, a
system rozpoznaje procek jako Pentium II 266MHz. Poprzednio mialem Celerona
366MHz wiec Pentium II 266 bylby zamiana przyslowiowej siekierki na kijek.

Jezeli ktos z was wie dlaczego to menu sie nie pojawia i jak je wlaczyc -
prosze o odzew.
Bios, to najbardziej aktualna wersja jaka istnieje, czyli
4M4UE0X3.86A.0006.P05
Ewentualnie jezeli ktos z Was ma starsze wersje biosu, to poprosze o info.

Pozdrawiam,
Sastian