Re: do posiadaczy HDD WD JB

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:55:40 MET DST

Użytkownik "Marcin Granat" <marci_at_poczta.onet.[nospam].pl> napisał w
wiadomości news:KNmja.1961$fH1.31726_at_news.chello.at...
> Zakupiłem ostatnio w/w dysk o poj. 80GB. W pierwszej chwili byłem z niego
> naprawdę zadowolony, sporo cichszy no i szyyyyybszy od poprzedniego, ale
po
> tygodniu użytkowania zaczął dość głośno chodzić tzn. nie podczas
> odczytu/zapisu ale chyba silniczek. Objawia się to dość wysokim
> nieprzyjemnym gwizdem przez pierwszą godzinę a potem cichnie. Soft ze
strony
> WD pokazuje że wszystko gra, ale mnie to trochę denerwuje, czy jest to
> podstawa do wymiany dysku w ramach gwarancji, i czy ma ktoś taki problem
> [...]

Mam taki dysk i nie mam problemu ktory opisujesz. Nie sadze zeby ktos Ci
wymienil dysk bo wg Ciebie glosno on pracuje... wiec nie pozostaje Ci nic
innego jak czekac na bad-sektory (obys sie nie doczekal ;). Sprawdz
ewentualnie co raportuje S.M.A.R.T. (np. przy pomocy programiku SpeedFan) -
jesli cos jest nie tak, to moze na podstawie tego bedziesz mogl cos zdzialac
w serwisie.

Pozdro
Grisza