Re: Wydajne chłodzenie powietrzne..........Proszę o pomoc.......

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 00:31:49 MET DST

> Mam Athlona XP 1700+@2205 MHz na płycie Abit NF7 rev.2, ramy Geil 2x256
> DDR400. Wiatrak na procku to Falcon RockII + pasta Artcic Silver 3.
Niestety
> na zasilaniu 1,65 i wskazanym taktowaniu (11x200) temperatura przy
> długotrwałym stresie wzrasta do 58 stopni i robi się "gorąco"...

nie ma sie co dziwic !!! po prostu dales ostro czadu i Twoj procek wydziela
przy tych ustawieniach okolo 90W ciepla w stresie (przynajmniej liczac wg
overclockerskiego wzoru) czyli o 25W wiecej niz najwieksza grzalka od AMD
Athlon1400 - jak dla mnie temperatura w normie, krytyczna temperatura dla
tych prockow to 90*C a do tej jeszcze daleko, zmieniajac cooler raczej nie
obnizysz znacznie temperatury ale na 100% zwiekszysz halas - ale jakmasz od
kogo pozyczyc jakis wydajny cooler (np Thermalright SLK-600/800 + "wyjec"
Delta 60x60x25 ~7000rpm) to mozesz sprobowac zanim wywalisz kase i okaze sie
ze temperatura spadla np o 3*C

to co napisalem nie oznacza ze nie trzeba poukladac tasm od napedow (zeby
nie blokowaly przeplywu powietrza) jeszcze raz nalozyc paste (zeby nie bylo
jej zbyt duzo) itd

niestety zeby bylo zimno przy takim extremalnym O/C to pozostaje WC

pozdrawiam