Re: Wydajne chłodzenie powietrzne..........Proszę o pomoc.......

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 00:28:00 MET DST

> A po jaką cholerę ci nowy wiatrak? Wiesza ci się coś? System nie
> stabilny? 58 stopni to nic specjalnego szczególnie po takim kręceniu.
> Wolisz wydać na chłodzenie więcj niż ten proc jest wart?

Wiatrak się nie zepsuje i pod nowy procek (może w przysżłości zmienie) też
sie przyda. Co prawda mi sie nic nie wiesza, ale tempertura po
wielogodzinnym katowaniu benchmarkami sięgnłęa 60 stopni,a to trochę dużo.
A proc jest warto 290 zł, a nie zna wiatraka za tyle;)))
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak