Re: Wydajne chłodzenie powietrzne..........Proszę o pomoc.......

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 00:46:06 MET DST

> [...]
> overclockerskiego wzoru) czyli o 25W wiecej niz najwieksza grzalka od AMD
> Athlon1400 - jak dla mnie temperatura w normie, krytyczna temperatura dla
> tych prockow to 90*C a do tej jeszcze daleko, zmieniajac cooler raczej
nie
> obnizysz znacznie temperatury ale na 100% zwiekszysz halas - ale jakmasz
od
> kogo pozyczyc jakis wydajny cooler (np Thermalright SLK-600/800 + "wyjec"
> Delta 60x60x25 ~7000rpm) to mozesz sprobowac zanim wywalisz kase i okaze
***Czy ja wiem? Porównując wartosci odprowadzania ciepła przez FalconRockII
(2100 obrotów) i Volcano 11 (4800 obrotów), to różnice wskazywałyby na
troche więcej niż 3 stopnie. Wiem, że wartości nie można analizować, że
dwukrotnie obniży temperaturę, ale róznica w przewodności cieplenje, ilości
przepływu powietrz i tym podobnych parametrach jest znacząca.

> to co napisalem nie oznacza ze nie trzeba poukladac tasm od napedow (zeby
> nie blokowaly przeplywu powietrza)
***Są - wszystkie napędy (nawet dyskietki) są na okrągłych taśmach.

 jeszcze raz nalozyc paste (zeby nie bylo
> jej zbyt duzo) itd
***Za dużo to na pewno nie było, ewentualnie mogło być za mało....
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak