Re: DirectX a Radeon 8500 POMOC POTRZEBNA

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:46:59 MET DST

"J.M." <not_at_need.ed> wrote in

> R8500 mam dopiero od paru dni, ale jak na razie nie mam
> wyrobionego zdania na temat sterow czy DXa. Mam catalysty 3.1 i
> dx9.0, poki co tylko warcraft 3 mi chodzi poprawnie. W unreal 2 co

Sa juz 3.2. Niestety mi na 3.2 chodzi kaszaniascie (jak wczesniej
napisalem) a na 3.1 bylo ok. Inna sprawa to ze ja mam 9000Pro i tu
moze byc roznica dla nas.

> chwile mi znika i pojawia sie polowa obiektow (staja sie
> przezroczyste), w splinter cell czasami na ulamek sekundy
> pojawiaja mi sie jakies male kreseczki.... Dziwne. Ale nie
> reinstalowalem XP po zmianie karty, moze jednak powinienem
> (poprzednio mialem radeona VE).

I nie reinstaluj. Nie warto. Tylko najpierw trzeba bylo wczesniejsze
stery ladnie odinstalowac i gut.

> Yh tak to juz zrobili z tymi sterami, poprawiaja jedne bledy, a
> tworza nastepne :/

No niestety... Pare miesiecy temu smartgart nie dzialal w ogole... Od
jakichs 4 ostatnich wersji sterow zauwazam ciekawe zmiany. Np. w
grach EA jest na poczatku logo. W zaleznosci od sterow ta animacja
idzie b.plynnie lub skacze jak zaba. I niemal co wersja to na zmiane
sytuacja.

--
Pzdr.
gajos			gajos[at]pnd.com.pl