Re: Duron Morgan 1200 Mhz i Plyta glowna Matsonic MS8127C

Autor: Franek (franek_s_at_op.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:44:38 MET DST

Użytkownik onsok <zapomnij_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6gsej$bfl$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> znajomemu wlozylem do takiej plyty durona 1200 i podkrecilem go na 1308.
> Chodzi idealnie juz 8 miesiecy :)
> --
> Pozdrawiam.
> onsok

Dzieki za odpowiedzi na mojego posta. Mam nadzieje, ze rowniez u mnie
procesor ten zadziala. Nie zmienia to jednak faktu, ze najlepiej wybrac sie
do sklepu z komputerem, zeby w domu nie okazalo sie, ze wystapil jakis zonk.
Niestety w czesci sklepow nie mozna zwrocic sprzetu jesli okaze sie, ze nie
dziala w posiadanej konfiguracji... Rozumiem ze skoro sprzet jest dobry to
nie ma powodu do zwrotu, ale troche dobrej woli w stosunku do klienta byloby
na miejscu w tej sytuacji. Dzwiganie kompa na drugi koniec Poznania nie
kazdemu moze odpowiadac... Zwlaszcza gdy ten ktos korzysta z komunikacji
miejskiej.