Re: DirectX a Radeon 8500 POMOC POTRZEBNA

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 14:43:29 MET DST

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl> napisał

> Sa juz 3.2. Niestety mi na 3.2 chodzi kaszaniascie (jak wczesniej
> napisalem) a na 3.1 bylo ok. Inna sprawa to ze ja mam 9000Pro i tu
> moze byc roznica dla nas.

Wiem, na 3.2 w counterstrike gdy sie wychodzi do menu, nastepuje zwis :)

> I nie reinstaluj. Nie warto. Tylko najpierw trzeba bylo wczesniejsze
> stery ladnie odinstalowac i gut.

Odinstalowalem. Lacznie z wywaleniem odpowiednich plikow, katalogow i wpisow
w rejestrze. Guzik. Patche do gier ostatnie, przewalilem usenet, nikt nie ma
takich objawow jak ja :(

> No niestety... Pare miesiecy temu smartgart nie dzialal w ogole... Od
> jakichs 4 ostatnich wersji sterow zauwazam ciekawe zmiany. Np. w
> grach EA jest na poczatku logo. W zaleznosci od sterow ta animacja
> idzie b.plynnie lub skacze jak zaba. I niemal co wersja to na zmiane
> sytuacja.

No tak, jak sie jedna rzecz naprawi, to trzeba zaimplementowac jakis nowy
feature, zeby bylo co poprawiac nastepnym razem :)
Raz mi sie tak udalo zainstalowac stery (chyba wlasnie 3.1) i CP, ze w ogole
smartgarta nie bylo w zakladkach, a pulpit to wrecz widzialem jak mi sie
odswiezal, srednio co sekude :) A ze mam vivo, to ze sterami WDM tez
musialem sie niezle napocic. Nie da sie tego zainstalowac inaczej jak tylko
podczas instalacji catalystow, bez restartu komputera :) Inaczej sie po
prostu _nie_da_ :)

Swoja droga jakos cicho bylo o tym DX9.0a, jakbym nie przeczytal Twojego
posta, to bym pewnie nie wiedzial.

pzdr