Re: DirectX a Radeon 8500 POMOC POTRZEBNA

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 12:48:39 MET DST

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl> napisał

> Niestety ale sam tez korzystalem z tej sieciowej instalki...
> I prawde powiedziawszy np. Enclave z najnowszymi sterami i dx9a nie
> chodzi tak jak trzeba... A z wczesniejsza wersja sterow i dx9 bylo
> ekstra...

R8500 mam dopiero od paru dni, ale jak na razie nie mam wyrobionego zdania
na temat sterow czy DXa. Mam catalysty 3.1 i dx9.0, poki co tylko warcraft 3
mi chodzi poprawnie. W unreal 2 co chwile mi znika i pojawia sie polowa
obiektow (staja sie przezroczyste), w splinter cell czasami na ulamek
sekundy pojawiaja mi sie jakies male kreseczki.... Dziwne. Ale nie
reinstalowalem XP po zmianie karty, moze jednak powinienem (poprzednio
mialem radeona VE).

Yh tak to juz zrobili z tymi sterami, poprawiaja jedne bledy, a tworza
nastepne :/

pzdr