Podlaczenie 5.1 do ASUS 845PE po raz drugi :)?

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:04:48 MET DST

Witam

Od tygodnia jestem posiadaczem takowej plyty ze zintegrowanym dzwiekiem 6
kanalowym. Ciekawi mnie, jak kupie sobie zestaw glosnikow 5.1, jak to
podlaczyc? Otoz sa trzy standardowe wyjscia MIC, LINE Out, LINE In i
dostalem jeszcze sledzia ze S/PDF out. W sterach do tej karty dzwiekowej
jest opcja Stereo Speaker lub kwadrofonia lub 5.1. Myslalem ze jak przelacze
na 5.1 to te standardowe wyjscia beda dawaly dzwiek na front, back i sub.
Ale tak nie jest bo dziala tak jak na Stereo. Sprawdzalem wtykajac we
wszystkie gniazda wtyczke z glonikow jakie mam teraz. W Line In i Mic jest
cisza. W instrukcji nie ma slowa na temat podlaczania zestawu 5.1.(tak na
marginesie to wogole malo jest bo np. co to oznacza Memory turbo mode??
moge sie domyslac ale nie jest to wytlumaczone).
 Jak ktos ma takowa plyte i moze cos doradzic bede wdzieczny

Pzdr.

PS. Mam jeszcze jeden problem pod 98SE w menadzerze urzadzen jest znak
zapytania jako Universal Serial PCI. Krzyczy ze terowniki zle zainstalowane.
Zainstalowalem sterowniki do plyty ale to nie pomaga. Tak wszystko chodzi
ale nie wiem co z tym zrobic bo jednak cos nie jest dobrze.
Pod XP tego nie ma.

Naprawde nikt mi nie pomoze...?