Re: Radeon 9100- jaki ?

Autor: dino (dino_at_detekt.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:05:42 MET DST

Wyglądnawszy zza rogu, zacierając rączęta z uciechy, zakrzyknął gromko:

> Czy warto kupić PRO czy bez PRO. Jakie jest Twoje zdanie?
> Krzysiek

9100 to sa albo pelne, albo L. 9000 to sa PRO, albo normalne. Ja bym
preferowal - malo kasy - 9000, troche wiecej - 9100 pelen. 9000 PRO drogi
strasznie jest, taniej miec mozna 9100, ktory jest karta po prostu pelna i
nieokrojona.