Re: Podlaczenie 5.1 do ASUS 845PE po raz drugi :)?

Autor: robertp (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 13:43:51 MET DST

> Pzdr.
>
> PS. Mam jeszcze jeden problem pod 98SE w menadzerze urzadzen jest znak
> zapytania jako Universal Serial PCI. Krzyczy ze terowniki zle
zainstalowane.
> Zainstalowalem sterowniki do plyty ale to nie pomaga. Tak wszystko chodzi
> ale nie wiem co z tym zrobic bo jednak cos nie jest dobrze.
> Pod XP tego nie ma.

na tego tajemniczego sledzia to podpinasz... zwylke line jest tylko stereo
:-) a mic to mikrofon i jescze wejscie jest na karte ( to ta trzecia
dziorka)
a co do tego uniwersal serial pci to brakuje ci jakiegos sterownika do
czegos :-))) przesiadz sie na xp to ci to zniknie a na pewno pokaze co to
za urzadzonko, ja tak mialem jak mialem dodatkowy kontroler na plycie )
:-)