Re: podkręcanie durona1300

Autor: Sylwester (sylwus_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 15:04:26 MET DST

> Na abicie kt7-raid podkrecałem magistrala
---ciach---
> ;-) Ale na pierwszy rzut oka widać że słabo się to to kręci .
> pozdr
> tomekn

Hej
z tego co mi sie obiło o uszy wina nie lezy tu po stronie proca ale własnie
po stronie płyty - abit kt7 oparty jest na KT133 - czyli pierwszym porządnym
w miare chipsecie dla athlona. Ale to on własnie nie wytrzymuje wiekszych
predkosci FSB i dlatego podkręcanie nie wychodzi.
Moze mnie ktos skoryguje jesli sie myle?

pozr
Sylwek