Re: podkręcanie durona1300

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 21:34:22 MET DST

Użytkownik "Sylwester" <sylwus_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> ---ciach---
>

> Hej
> z tego co mi sie obiło o uszy wina nie lezy tu po stronie proca ale
własnie
> po stronie płyty - abit kt7 oparty jest na KT133 - czyli pierwszym
porządnym
> w miare chipsecie dla athlona. Ale to on własnie nie wytrzymuje wiekszych
> predkosci FSB i dlatego podkręcanie nie wychodzi.
> Moze mnie ktos skoryguje jesli sie myle?
>
> pozr
> Sylwek
Nie zgodzę się z Tobą , ta płyta świetnie kręciła i kręci durony była jedną
z lepszych gdy pojawiła się na rynku , w tomshardware lepiej wypadła niż a7v
podczas kręcenia bodaj durona 600 mhz . Ta sama płyta gdy wcześniej był
duron 800 spokojnie pracowała jako 920 mhz . Wydaje mi się że jak to zwykle
bywa z procesorami najlepiej kręcą się procesory najwolniejsze chodzi mi o
procentową możliwość podkręcenia procesora . np duron 600_at_900 a 800_at_1000
jest różnica przyrostu nie ?? ;-)
pozdr
tomekn