Re: podkręcanie durona1300

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 17:45:24 MET DST

> Hej
> z tego co mi sie obiło o uszy wina nie lezy tu po stronie proca ale
własnie
> po stronie płyty - abit kt7 oparty jest na KT133 - czyli pierwszym
porządnym
> w miare chipsecie dla athlona. Ale to on własnie nie wytrzymuje wiekszych
> predkosci FSB i dlatego podkręcanie nie wychodzi.
> Moze mnie ktos skoryguje jesli sie myle?

Jesli chodzi o chipset to masz racje ale mój duron wytrzymal fsb 116 mhz i
chodził jako 8x116Mhz- a to był Duron 700 Mhz ;-)
pamiec była ustawiona asynchronicznie- czyli fsb+ pci, pamiec ustawiona na
cl2[kostki siemensa] napiece na 1.7.
Chodził tak ponad rok czasu aż miałem przepięcie w sieci elektrycznej i
szlag trafił mi płytkę ;-)
Cooler do tego -coś w stylu falcon rock- tylko starszy+ cichy wwiew do
wenątrz obudowy z 8 centymetrowej średnicy wiatraków.
Temperatura oscylowała mi w okolicach 41-46 stopni.

Nedd Ludd
nedd_at_wp.pl