Re: podkręcanie durona1300

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:31:24 MET DST

Użytkownik "lukes" <razorjack_at_hihi.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Przymierzam się do zrobienia porzšdku ze swoim prockiem,
> w zwišzku z tym
> mam pytanko, na ile udało się Wam podkręcić Duron'a 1300MHz?
> (ze zmianš napięcia i bez, jaki temp. i jakie chłodzenie)
>

> --
Na abicie kt7-raid podkrecałem magistrala i podniosłem napiecie nie pamietam
dokladnie napiec ale napiecia 3,3 i vcore bodaj 1,7 podniosłem o oczko wyzej
to było chyba 3,4 i 1,775 . doszedłem tylko do 107 mhz na magistrali wyzej
sie wieszał w benchmarku. ale musial bym pokąbinowac cos z czasmai pamieci
bo sa ustawione na tryb turbo , płyta jest nie moja tylko ojca a samo
podkreecanie zajelo mi okolo 15 minut wiec to były tylko takie przymiarki
;-) Ale na pierwszy rzut oka widać że słabo się to to kręci .
pozdr
tomekn